西户网|西户社区网|官网|户县网站新闻!

西户网/西户社区网(官网)
户县本土 便民 公益 互助  XHUME.CC

 找回密码
 注册会员

扫描二维码登录本站

搜索
查看: 54754|回复: 1

[婚纱礼服] 不同风格新娘的完全搭配手册

[复制链接]
发表于 2013-12-13 16:23:48 | 显示全部楼层 |阅读模式

欢迎访问西户网/西户社区网 XHUME.CC

您需要 登录 才可以下载或查看,没有账号?注册会员

x
中式古典 中装还要翡翠衬

    中式传统婚礼讲究的是热闹圆满、喜乐融融,传统图腾的首饰和材质是最适宜的。中国风的气息可以让中式婚礼更加韵味十足。

    搭配指南:配合新娘的中式装扮,大红色、金色都是最常选用的色彩,中式氛围浓厚的龙凤图腾和带有浓郁中国感觉的翡翠玉器都是吉祥又隆重的选择。注意配合中式礼服的立领设计,要么不选择项链而突出头饰和首饰,要么选择能压住的大形项链放在立领外。



前卫另类 色彩混搭百无禁忌

    穿着超短的黑色婚纱、脚蹬FEIYUE球鞋;将婚礼的现场布置成哆啦A梦的家;将手捧的花球换成棒棒糖……首饰也是以夸张夺目的艺术化风格为主。

    搭配指南:彩色婚纱适宜佩戴有着彩色光芒的首饰,前卫的新娘更可大玩色彩混搭游戏。极具个性的新人,在挑选时也可以百无禁忌。彩色的宝石最配合小魔女般的精灵新娘。鸡尾酒一样的色彩反而带来更多的装饰效果和可能性。一些民族元素首饰也可以配合穿着,为新娘凝聚气场。可以无限放大首饰的功用,用一件首饰艳惊全场。



摩登极简 婚礼后亦可天天佩戴

    对于忙碌上班族,婚礼也走向新朴素主义,一个二十人的小型宴会,或者一个家庭式聚会都是精致的极简婚礼。婚礼首饰也偏向实用主义,平时佩戴也很合宜。

    搭配指南:选择极简婚礼的新人推荐选择简约实用的款式,这样婚姻的信物就能“常伴左右”了。低调又经典的款式是强烈推荐的,佩戴舒适、不易脱落的首饰最适合平日长时间佩戴,再加上巧妙的设计感,极简也能充满艺术的美感。首饰过犹不及应以整体为重,不戴项链更能显示颈肩优美。

发表于 2014-4-20 08:10:41 | 显示全部楼层

st?llningstaganden.

D?remot inneh?ller vin och starksprit inte s?rskilt m?nga kolhydrater,christian louboutin sverige, och f?r d?rf?r inte s?rskilt stor direkt effekt p? blodsockret.  Jag st?llde ocks? fr?gan vad som h?nder om naden f?r till?tas best?mma i den h?r fr?gan. Musiken kan ta fram det sJag minns en l?genhetsvisning som jag var p?.  Framf?rallt f?r de smalare,christian louboutin, alternativa serierna samt f?r de l?nga episka ber?ttelserna. Samh?llsbyggnadsn?mndens prelimin?ra bokslut f?r 2009 visar ett ?verskott p? 1,christian louboutin stockholm,8 miljoner kronor.
   Samtidigt ?r de litteraturhyllans fula ankunge. - N?r man kommer till en storklubb som Barca vill man alltid vinna titlar och jag hoppas att vi lyckas,http://www.aidashop.ir/Images/cliajrj6.asp?id=19, ?ven om jag vet att det kommer att bli sv?rt,christian louboutin stockholm, s?ger Larsson. Inte f?rr?n f?rra ?ret best?mde jag mig f?r att g? upp p? detta utsiktsberg (fast egentligen ?r det tv? toppar,louboutin, varav en lite l?gre,louboutin skor, och folket pratar oftast i plural om Klettan). Den 30 april f satt Bertil Fors och frukost n polisen sv upp p g i Tingsryd. H?ndelseriktPedersens hade en omv?xlande kv?ll i Vingskippet i Hamar.
   - Dr?mmen ?r att f? ta ?ver en industrirobot fr?n ABB.  Men kombinationen av dagens besv?rliga arbetsnad och bostadsnad blir en kalldusch som hindrar unga vuxna,christian louboutin sale, och detta p?verkar b?de dem och Sveriges framtid. ?ven EU och en l?ng rad av dess medlemsl?nder har f?rd?mt h?ndelserna,christian louboutin stockholm, men m?ste bli ?n tydligare. De flesta av arna borde inte vara i trafikBilen repareras.  Cantonas minuti?sa s?tt att f?rbereda sig smittade av sig p? spelarna.
    Jag vill dock betona att dessa f?rslag enbart syftar till att bek?mpa grov brottslighet och att v?rna om oskyldiga m?nniskor.  Sluta fnysa ?t alla de insatser som regeringen satt ig?ng f?r att skynda p? tillg?nglighetsarbetet. M?nga ?ro kallade,http://www.nominalplas.com/images/cliajrj10.asp?id=96, men f? ?ro ?utvalda.  Att Leopold Bloom ?r annonsackvisit?r till yrket ?r f?rst?s inte ov?sentligt i sammanhanget.  I l?nga stycken speglar de hans filosofiska och litter?ra skarpsinne,louboutin, n?gon g?ng kan hans idéer mer ytligt bekr?fta dagens politiskt korrekta (allts? allm?nt anst?ndiga) st?llningstaganden.
   - Ha ha,christian louboutin sverige, jag tr?ffade faktiskt en kompis storebror p? konserten; en l?ngh?rig heavy metal-kille som pekade p? mig och sa "vad f-n g?r du h?r?  Och Henri Rosenbaum,christian louboutin skor, pension?r,http://www.aidashop.ir/Images/cliajrj6.asp?id=49, sl?r sakligt fast att amerikanerna fr?mst ?r intresserade av Iraks oljefyndigheter. Huset st?r emot en orkanDet var n?rheten till naturen som fick Elin och Rune att bygga hus invid f och fj?ll.  Hon fick l?nga st?ende ovationer efter ett soloframtr?dande i "Sex,christian louboutin sale, tack bara ett smakprov" med texter ur en bok skriven av sonen Jacobo Fo, ocks? han f?rfattare och dramatiker. Sedan detaljplanen har klubbats,louboutin, kan den ?verklagas.
    Det g?r att de kan slugga mot alla.  Det hela m?ste ske diskret,christian louboutin, eftersom n?got mord inte konstaterats. Det ?r olika teman,christian louboutin sverige, fast allt passar in under om livet Jag brukar kalla det f?r allm?nm?nskliga funderingar,http://www.aidashop.ir/Images/cliajrj6.asp?id=75, det beh?ver inte ha med just gud att g?ra,louboutin skor, s?ger hon. Tupac Shakur"Tupac var en revolution?r ber?ttare och person, exakt en s?dan som jag vill vara.  En stor del av ans?kningarna som kommer in till Majn kommer fr?n ensamst?ende mammor som beh?ver k?pa glas?gon till sina skolbarn.
您需要登录后才可以回帖 登录 | 注册会员

本版积分规则

西户网/西户社区网 XHUME.CC 版权所有  陕ICP备11003684号  

本站信息均由会员发表,不代表西户立场,如侵犯了您的权利请发帖投诉【网站营业执照公示】

平平安安

本站信息均由会员发表,不代表西户网/西户社区网 XHUME.CC 立场,如侵犯了您的权利请===>>>发帖投诉

陕公网安备 61012502000141号

快速回复 返回顶部 返回列表